Latest: 2010-08-11, kl 13:34:39 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

13:34

Jag är såååå arg!
vi kom till doktorn halv nio, då fick jag förklara för en sköterska vad som hade hänt, hon bad mig sitta och vänta på doktorn. efter tre timmar haade fortfarande ingen doktor.. då kommer sköterskan ut igen, och bah: är ni kvar här? doktorn ville att ni skulle röntga knät innan han tittade på de. (OCH DE KUNDE DOM INTE SAGT FÖR TRE TIMMAR SEN?!) så vi gick upp till röntgen. när hon som skulle röntga ropade upp mitt namn, såg hon att jag hade mina skolmjukisbyxor på mig (där de står carro på benet). Hon bah: åhh, vad coolt att de står ditt namn på ditt ben! jag bah: eh..? aa, går man ut nian köper man såna byxor typ.. hon bah: åhh, de måste vara coolt att bli kallad för carro!
jag bah: eeh.. hmm..
asså, vadå coolt att bli kallad för carro? jag fattar inte grejen..
iaf, när vi kom tillbaka fick vi vänta yttligare en halvtimme, sen kom doktorn, han snackade med mig i två minuter typ, och sen fick jag gå.
slutsatsen: jag får inte spela fotboll på två veckor, men jag får vara med och jogga tydligen. så de ska jag göra i två veckor.. kul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: