Latest: 2010-08-24, kl 18:16:41 | PUBLICERAT I: Box of care'

18:16

ärligt talat har jag lite ångest faktiskt, fick läxa i No:n idag, instuderingsfrågor, (frågor som: hjälp! hur skriver man nu igen?, vad är ett suddigum för något? och hur formulerar man ord kom direkt upp i huvudet) dom ska vara klara och lämnas in på fronter (våran skolsida där vi gör läxor och uppgifter) på torsdag. jag tog inte med arbetet hem, för jag trodde inte sebastian hade fixat word till mig än, men de hade han ju tydligen. så de resulterar att imorrn ska jag sitta och plugga på våran lunchrast och när jag kommer hem. de är 8 frågor, och jag är nästan redan klar, och de är inga svåra frågor, inget som jag direkt hade hakat upp mig över i nian, men nu, nu gör jag de. och inlämningen har inte ens varit än, men de är principen, jag har alltid varit klar före utsatt tid, minst två dagar innan. jag Caroline Bengtsson har aldrig lämnat in ett arbete försent. Jag vet ju att jag med all säkerhet kommer bli klar imorgon, men de är principen som gör att jag får ångest.

sen kom jag på en annan sak.. jag har inte suddat på ett papper på hela sommarlovet! skrivit har jag, men jag har aldrig suddat, fattar ni hur skumt de kändes igår när jag gjorde för första gången på två månader?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: