Latest: 2010-08-20, kl 12:39:05 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

20/8 2010

Jag vet att jag har sagt de, men jag måste säga de igen, min klass, är helt jävkla underbar! tre goa år kommer de blir iallafall om inte annat. och idag bakade vi muffins, och de va längesen jag skratta så mycket!
Och jag måste bara säga att min nya själsfrände Sofia, är precis som jag, hon är så sjukt skön så de finns inte, vi kan typ kolla på varandra och fatta exakt vad den andra menar utan att säga de, efter b ara tre dar dessutom. och hon vill också bli polis eller brandman, så allt stämmer mellan oss, ! :D
och idag fick vi sluta en och en halvtimme tidigare, så klart man gillar våran mentor också!

mästerbakarna?
Säger bara att de är tur att jag inte går hotell&resturang xD. haha!


sooofiiiiaaa

såå goo är du carro! vi två kommer bli som systrar för varandra (L)

puss ses imorogn



PUBLICERAT: 2010-08-23, 22:48:27 | URL: http://soofuuy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: