Latest: 2010-08-20, kl 21:06:28 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:06

Det värker så mycket i knät så jag mår dåligt!
imorgon blir de namngivningscermoni för min kusin Hannes, men innan de ska jag döma min systers fotbollsmatch. vi får väl se hur de går. jag hoppas på att de går vägen, både för mitt knä och för mig själv, har nästan fått för mycket beröm på sista tiden så alla förväntar sig att man ska vara så himla duktig på en match som domare, och då känner man sig så himla pressad att de måste gå bra hela tiden.. men vi får väl se.
kanske blir lagfest efter namncermoni, om jag inte är lika trött som jag är för tillfället. men vi får se, vi får se..
sebastian gick upp för att kolla på sagan om ringen, men jag orkade inte, så jag går väl och lägger mig snart, är helt slut, och ska upp klockan tio imorgon, hur nu de ska gå till..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: