Latest: 2010-08-22, kl 12:40:03 | PUBLICERAT I: Box of care'

22/8 2010

Har precis duschat och rakat benen och allt annat vad fresh innebär. så nu kan jag med gott samvete sitta lite vid datan.
mitt ben/vad/knä (?) bara fortsätter att svullna upp. men de är inte mitt knä som är de värsta, de är min vad.. hur sick är inte de då? de är la knät jag ska operera om jag nu ska de..
imorgon är de skola igen, och nya utmaningar, men utmaningarna betyder hitta salarna där vi har lektionerna. jag har småföretagande direkt på morgonen, och de är ingen av mina närmaste kompisar som har handel, så jag får hitta dit all by my self, och de kommer ju gå bra.. eller inte, sämst lokalsinne här verkligen. vi får väl se hur de går..
slutar runt kvart i tre, så antingen springer jag som en dåre till bussen som går 10 i från toyota, eller så får jag vänta yttligare 35 minuter på bussen. blir väl de sistnämnda.

bilden otgs för ett par dagar sen,
har hunnit se en och annan regnbåge de sista dagarna,
schizo väder? man vet aldrig vad man ska ta på sig på morgonen,
man vet aldrig om de blir varmt eller kallt under dagen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: