Latest: 2010-12-13, kl 10:48:51 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

13/12 2010

Glad Lucia, (om man nu kan säga så..)

Sitter och skriver lite på min uppsats, är inte i skolan idag. Mådde inte alls bra när jag vaknade, kallsvettades, hade ont i halsen och ont i huvudet. Så jag bestämde mig för att krya på mig hemma.
Kan i princip lova att det är någon människa på bussen som har smittat mig. Alla sitter och hostar på varandra nu förtiden.
Har iallafall fått skrivit klart nästan hela uppsatsen och pluggat en del till matteprovet, och klockan är inte ens 11 än. Så resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och bli frisk.
Sebastian är iväg och gör sitt teoriprov nu för körkortet, får hoppas han klarar det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: