Latest: 2010-12-29, kl 23:00:05 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

Vifta med händerna fjortis

Har träffat mitt lilla buamiffo idag, det var bara ett år sedan, saknat henne sjukt mycket! Fick snackat om det mesta antar jag. Fick reda på att hon önskade sig en sköldpadda i födelsedagspresent, och först tänkte jag vara en sån där asbra kompis och fixa det till henne, sen fick jag reda på att en liten jäkla sköldpadda kostar 500 spänn, ,då ångrade jag mig lite att jag lovade henne en. så vi får väl se vad som händer..
Min lilla buafjortis. :)


fridaa

hahahahaha, aaaw, du är väl för söt din lille goosegriiis ! :D måste komma upp till dig nån gång och träffa alla von niklas å allt va dom heter..



och in my ass, 500 spänn ?! ;o

galet ju.. :o <3



PUBLICERAT: 2010-12-31, 01:07:12 | URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: