Latest: 2010-07-11, kl 14:15:59 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

14:15

För tillfället så

- tycker jag att vädret är konstigt och jobbigt, varmt och åskväre typ,
mamma tyckte jag skulle gå ut och sätta mig och få lite färg,
men jag tycker redan har jag har fått tillräckligt med färg efter fyra dagar i London,
då vi har varit ute och gått hela dagarna, (+ att jag fick ont i fötterna).
och jag fattar inte vrf mamma klagar på min färg, häromdagen frågade hon om jag hade tagit brunkräm på mina ben, (de hade jag inte) alltså måste jag vara brun?

- har jag också rensat min garderob och lådor från diverse kläder jag inte använder, min syster kommer få prova kläder i flera dagar efter allt jag har rensat.

- jag har lagt in alla nya kläder jag har köpt.

- väntar jag på mat, grillat och stekt potatis :D

- Längtar jag efter Min Hillevi!


Min pojkvän är söt när han sover! <3

vi firar ett år om en vecka.. :)


Hilleviiiiiii

IHIHIHIHIHI! FNIESS FNIESS FNIESS DU LÄNGTAR EFTER MIG, (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) ;)<3



PUBLICERAT: 2010-07-12, 21:08:47 | URL: http://etthillevi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: