Latest: 2010-07-19, kl 08:45:24 | PUBLICERAT I: Box of care'

19/7 2010

Liseberg igår med älsklingen var underbart!
vi kom dit vid 11, och vid 12 började vi åka saker, eftersom man fick stå i kö i tusen timmar, iaf, de va längesen liseberg va så kul! vi åkte balder, kanonen, spinrock, upswinget, och alla gjorde så de susa i magen.
sen blev de rätt varmt så vi bestämde oss för att åka kålorado, och jag var inte blöt när nästan hela åkturen var slut, men just då fastnar våran båt, tillsammans med typ fyra andra, där dom sprutar vatten hela tiden, och jag och sebastian hamnade i värsta zonen.. vi va dygnsura från topp till tå..
vi bestämde oss för att vinna stjärnvinsten på något också, jag var nära på att vinna på den där basketsaken som förra året, men nej.. sen tog vi en massa nummer överallt på chokladsaker, men var aldrig nära att vinna, förutom när vi tog nummer till kexchokladen, de fanns hela brickor, så antingen tog man fem nummer för tjugo, eller ett nummer för fem. sebastian blandade lite och tog 2 & 4 på en vricka och 8 & 10 på en annan, och vinner inte 7:an på sebastian bricka stjärnvinsten, men han hade ju inte tagit sjuan, och jäklar va sur han blev xD haha.
dan var helt underbar, och de va roligt och mysigt att äta på restaurang sen, den bästa ett -årsdagen man kan tänka sig!
när vi kom hem vid halv nio slockna vi direkt, vi va så trött, och nu har jag vaknat, ska till doktorn sen för att kolla att allt är bra efter systan jag hade i magen, så de blir en liten roadtrip till halmstad, ska snart vecka sebastian också, för han ska med, (om jag får upp honom).


dagens outfit;
avklippta jeans som jag fixade nu i morse. h&m 399 :-
Linne jc 199 :-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: