Latest: 2010-07-17, kl 22:54:57 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

22:54

Om en timme och tjugonio minuter har jag och sebastian varit tillsammans i ett år.
de finns inte ord för hur bra de året har varit.
jag har aldrig mött någon som sebastian, och han är de absolut bästa som har hänt mig.
jag trodde aldrig att jag skulle ha den här känslan i min kropp, i mitt huvud, i mig.
jag trodde över huvudtaget inte att denna känslan kunde existera.
vissa saker bara händer, och de är oftast dom sakerna som känns helt rätt.
Sebastian Ramsby du är mitt allt, mitt liv, och min kärlek. ♥





det handlar om att prata sönder nätter
om att sätta på en film om och om igen
för att storyn hela tiden tappas bort bland kyssar
att låta abstinensen till varandra döda känslan av trötthet
Det handlar om att älska smaken av någon annans läppar
om att brottas bland kuddar och att älska att förlora
att bli nedtryckt i dunet och kysst över hela kroppen
Det handlar om att kunna kyssa bort sårigheten
om att viska 'du är vacker' tusen gånger varje natt
och mena det lika mycket varje gång
att plötsligt finna ljusglimtar i den gråaktiga världen
och att ständigt ha tusen fjärilar i magen
Det handlar om att tappa bort sig i någons famn
och aldrig vilja hitta vägen ut
händer som dras genom hår och fingertoppar som smeker längs ryggraden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: