Latest: 2010-06-01, kl 21:36:07 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

1/6 2010

Spelade match mot Kungsbacka, träffade min blivande tränare på idrottsprogrammet, och spelade lika med 3-3, fast vi skulle vunnit matchen, vi spelade bra, men bollen ville inte in :o
Jag spelade väl helt okej, måste våga hålla i bollen mer, men jag var mycket tuffare i kroppen än innan, gött de iaf.  och jag va faktiskt inblandad i vårat första mål (a) mitt inkast till nathalie osv. :)
Nu ska jag snart sova, är ju vernissage & kabaré imorgon. och jag ska vara den som håller i allt (kan inte stava till de riktiga ordet).
Och på torsdag är de KM and i cant wait, så kul ska det bli!
hadegött.


En liten sneakpeak från mitt bildarbetet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: