Latest: 2010-06-16, kl 17:22:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

16/6 2010

Sämst uppdatering! men jag har inte ens sett åt min dator sen i söndags, har ju jobbat hela veckan, och jävlar va trött man blir av att gå upp halv sex på morgonen, och sluta fyra varje eftermiddag, + träningen.
de är därför om ni ville veta.
jobbet suger verkligem, rensar ogräs hela dagarna, så sjukt jävla tråkigt! men dom jag jobbar med är så sjukt sköna människor, jag jobbar tillsammans med en som heter frida och en vi kallar för hansson :p
första dan va astråkig, ingen våga snacka eller någonting, men igår och idag har vi haft så sjukt roligt verkligen !

igår började jag övningsköra också, de va assvårt i början, så igår gick de inte så bra, men idag så gick de verkligen grymt bra, körde nästan hela vägen hem från stranden :)

senare visar jag lite kläder jag köpte tidigare idag, äntligen en jeansjacka, de har jag bara letat efter i två år, :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: