Latest: 2010-06-27, kl 12:37:14 | PUBLICERAT I:

27/6 2010

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Göteborgs gator, när man ser alla sommarklädda människor, göteborg kommer alltid vara Sveriges finaste stag, alla kategorier! (Tjuvkil var ju inte heller fel..)

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Den perfekta sommardagen består av mycket solning på dagen, och sen fest på kvällen som håller på natten lååång (a)

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kyckling, eller fläskfilé, men lax är verkligen inte heller fel, :)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag ska jobba i några veckor och tjäna pengar, sen ska jag och min familj, inklusive sebastian åka till London i tre dagar, mycket shopping och sevärdigheter! dom sista fem vecorna på sommarlovet ska jag bara chilla och glömma allt annat.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Dom på mitt nya linne! jag älskar blandningen av färgerna! :)

Älskar färgerna!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Blåst när man försöker sola och ha de varmt och gött.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag vet inte om jag har ett bästabästa från min barndom, alla dom bra minnena har kommit nu och förra året, och dom är verkligen starkare än någonsin! jag tror att gårdagen alltid kommer finnas kvar någonstans i min hjärna, de kommer vara en av dom bästa kvällarna i mitt liv. (sen får vi ju inte glömma den 18:e Juli som inte har varit än, då jag och min älskling ska göra allt för att fira den bästa ettårsdagen någonsin :)

8. Havet, sjön eller poolen?
Jag badar knappt, men havet måste jag nog säga, men poolen är verkligen inte heller fel (a) :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Choklad med en liten släng polka :)

10. Vart går din drömsemester?
- London, dit ska jag ju, men de är ju mer 'shoppingsemester'. jag skulle också vilja åka till Kroatien, alla säger att de är så gött där :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: