Latest: 2010-06-03, kl 16:44:31 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

3/6 2010


Spelade Km i fotboll idag, alla tjejerna i nian var med (+ två sexor, en i mål och min syster). Första matchen mot Presse vann vi med 5-0, dom var ju inte överdrivet bra om man säger så, t.o.m jag gjorde mål :D en sjukt snygg frispark måste jag säga (A). Andra matchen mot Smedinge förlora vi med 1-0, inget att säga om, dom var bättre, även om deras målchans var onödigt orsakad. Tredje matchen mot Åsagård var vi tvungna att vinna om vi ville gå vidare, för dom hade bättre målskillnad än vi, de är sjukt nervöst hela matchen och inget av lagen har några direkta lägen, förrän i slutet när ninni sätter bollen på en hörna, typ tre minuter innan slutet, GLÄDJE säger jag bara, alla brast ut i fjortisskrik xD och sista matchen mot varla, fotbollsklassen förlorade vi med 6-0, de är konstigt om dom inte hade vunnit mot oss, dom borde vinna hela skiten annars är dom dåliga :o
men dagen har varit bäst och jag har haft så jääävla kul!
och snart är det lärarmiddag ;)








Mästerfotografen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: