Latest: 2010-11-22, kl 16:24:36 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

16:24

Åhhh! Mitt finger gör mig helt galen! Det är blåare än förut, och gör ondare än förut. Och för att jag har ont i fingret får jag ju inte vara med på onsdag när ettorna, tvåorna och treorna åker till halmstad för att möta en massa lag, och just nu ser det ut som om jag inte ens får åka med och titta, för det inte finns plats i bussen. Visserligen får jag ledigt den dagen istället, men ändå. Det är ju själva grejen att åka iväg med våran helgoa klass som är det roliga..
Imorrn börjar vi iallafall halv nio istället för åtta, för vi har prov i pedagogisk ledarskap, och det är inte ett kunskapsprov utan ett mer "Tänka-själv-prov" som dom så fint uttryckte det. Whatever, så länge det inte är ett till prov jag måste plugga till, så tackar och bugar jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: