Latest: 2010-11-30, kl 18:35:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

30/11 2010

Har precis bokat två biljetter till mig och sebastian till harry potter på lördag, får väl hoppas att den är bra. Det är ju ingen idé att fråga min syster yster och pappa om dom tyckte den var bra när dom såg den för dom är ju helt lyriska när dom ser på harry potter så jag får nog skapa mig en egen bedömning.. Iallafall ska jag och sebastian ha en jättemysig lördag och shoppa i göteborg och sen äta middag, och efter det bio. Kan inte bli mysigare.

Känner mig jätteduktig simmade ungefär tusen meter idag på tränigen, sen badade alla bubbelpool, mycket bättre faktiskt än en träning ute i tio minus..

och imorrn är det första december, och självklart har jag en chokladkalender, som alla år, det är obligatoriskt! Och i år var jag faktiskt snäll och köpte en till sebastian också för att han inte skulle äta upp min lucka nummer tjugofyra som förra julen, men jag misstänker dock att han redan har ätit upp sin, så jag får hålla min utom räckhåll för honom..


är inte alls sugen på jul, vill hellre ha min födelsedag så jag har heela sommaren framför mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: