Latest: 2010-10-18, kl 10:36:56 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

10:36

Sitter och har datakunskap, jag riskerar ingen IG-varning för jag har fixat alla uppgifter vi har fått, så det känns skönt.
På småföretagande förut så sa våran lärare att vi skulle repetera inför provet, och då trodde vi att vi skulle få göra det själva, (det enklaste sättet) men neej, han läser igenom allt vi har gjort, och vem lyssnade på det liksom? inte jag iallafall. Så nu måste jag hem och plugga som faen inför provet. Tur att jag gjorde en del igår så jag slipper göra allt idag.
Ska köpa nya skor till handbollssäsongen idag efter skolan med pappa, gör min första träning idag med killarna, riktigt skönt att komma igång igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: