Latest: 2010-10-10, kl 13:33:50 | PUBLICERAT I: music/videos'

13:33

Dagens wonderings

När man har hört en bra låt med världens fetaste bas, härlig festremix och ett grymt sound så blir den låten aldrig lika bra utan alla dom där sakerna..

Sebastians kompisar är så himla underbara, klockrena och härliga människor, festen i fredags var det roligaste jag har gjort på länge, en del missförstånd hände, mig och andra, men eftersom människorna på festen är så goa så har allt orndat sig.

Bilden är från midsommar, även denna gången dansade jag med dessa goa människor på bilden. Haling, Tim och såklart älsklingen. Fyfaaaan va ni är bra!

Welcome to my life med simple plan blir aldrig gammal, den är aldrig fel att lyssna på.


Min mobil är helt underbar, med två nya musikprogram i min mobil kan jag både ladda ned härliga låtar och sedan klippa av halva låten så jag får slutet av en låt som ringsignal. (Som förtillfället är introt till How i met your mother.



Min nya ringsignal.

Min pojkvän är som vanligt det underbaraste på dagen.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: