Latest: 2010-10-17, kl 12:29:37 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

17/10 2010

Kom hem i natt från en av dom bästa kvällar på mycket länge! Det finns verkligen inte ord för hur mycket jag älskar Sebastians kompisar, helt jäkla underbara verkligen!
Utan att gå in för mycket på detaljer: Tim hade värlens huvudvärk, jag och Carro turades om att ta hand om honom, massera, klia på hans lår osv. Vi hade det riktigt mysigt där ett tag :)  Hayling fick världens chock när han fick reda på att jag var 94:a och inte 93:a som han har trott i ungefär femton månader. "Asså Carro, man kan bli förvånad, och sen kan man bli jäääääääätte förvånad, och sen kan man bli så jäkla förvånad som jag är nu".
Alla sa att jag var jättefin i håret, vilket jag blev jätteglad över. Tim som hade åkt med mig och sebastian in hade inte märkt någonting förrän Carro sa det. Första killen som märkte det var faktiskt Flajjan, sen fick jag en hel del fina kommentarer under kvällen.
Och Pedro, om du läser det här nu, så vill jag bara säga att jag hade otroligt kul under hela kvällen, och jag uppskattar att du är en så bra vän mot sebastian och är så pass ärlig som du är. Det är inte alla som faktiskt hade gjort så som du gjorde. Men du, nästa gång det är fest och du är med, räkna inte med att jag faktiskt kommer sluta.. hehe, :D
Och Hayling jag är en otroligt mysig person när jag verkligen vill, kramar och närhet är det bästa som finns.
Tack för en underbar kväll!

Så här ser jag ut, dagen-efter. Trött som sjutton och ska nu sätta mig och plugga träningslära.


Lätt dom mest underbara människorna på bilderna, pics från midsommar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: