Latest: 2010-10-30, kl 21:39:32 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:39

Funderar på att sova snart.. facebook är helt och hållet dött, msn ska vi inte ens prata om, och sebastian nördar något spel, jag smsade ett tag med Hayling, men han verkar ha somnat av tristess av mitt sällskap. Jag vill göra någonting. Jag vill vara arton, körkort och krogen, allt är så segt för sebastian och alla hans kompisar går ut och vad gör jag då, ja då sitter jag hemma för jag är för liten.. that sucks!
Nu ska jag fortsätta sura och terra Hayling med sms, tolererar (vuxenpoäng, för ett vuxet ord) inte att han skiter i mig när jag har såhär tråkigt..
Och alla fula små barn (läs trettonåringar) som kommer hit och säger bus eller godis, vi öppnar inte, tigg godis någon annanstans fula ungar!


Någon är på dåligt humör..


Laila

Bättre humör idag ? :D



PUBLICERAT: 2010-10-31, 11:04:13 | URL: http://lailaaziz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: