Latest: 2010-10-26, kl 10:57:07 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

26/10 2010

Sjukt gött att ha varit på ett utevecklingsamtal och sen bara kunna gå hem igen.
Men min lärare måste vara blind, han sa att allt ser såååå bra ut på småföretagande lektionerna, att jag lyssnar sååå aktivt, och att våran klass är sååå bra och duktiga, men är han blind? vem fasen lyssnar på honom när han har genomgångar? vi sitter ju ändå bara vi facebook, att jag fick G på provet var ju inte för att han är sådan fantastisk lärare..

Har suttit och pluggat idrott och hälsa ett tag, inför provet på fredag, för tillfället verkar jag kunna det mesta, och det är ju gött.
Nu ska jag chilla resten av dagen, hadeeee. ;)

bild på mig från festen hemma hos flajjan förrförra helgen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: