Latest: 2010-10-31, kl 16:08:06 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

31/10 2010



Jag har gjort en lista från när jag var liten och framåt hur många gånger jag har åkt in på sjukhus för något allvarligt. Den blev rätt lång..

- Sytt i huvudet. Efter att jag fick ett glasbord över mig.
- Tejpat i pannan. efter att ha vält en stol över mig. (har fortfarande ett ärr i pannan.)
- Brutit revbenen. fick dobbarna från en annan spelare i magen på en fotbollsmatch.
- Opererat bort en cysta i magen. Den hade trasslat in sig i äggstocken.
- Brutit långfingret. Jag och jossan rullade upp en sten för ett berg, så tappade vi stenen så rulla den över mitt finger.
- Satt upp min tumme i en mixer och tryckt på 'ON'. okej, de är nog de klantigaste jag har gjort faktiskt. men jag var sex år och tyckte om fägen på mixen.. (om de nu är något att skylla på).
- stukat varenda finger jag äger. (genom handboll).
- Fått inlägg till mina knän. eftersom de gjorde ont nät jag sprang.
- Stukat knät (typ) på en fotbollsmatch.
- Brutit benet. När jag sprang framör en spårvagn och pappa skulle stoppa mig. så höll han mig i luften, och jag ville bara ner, samtidigt som han satte ner mig på marken så hoppade jag, så de sa bara knak. och gips i flera veckor.
- hopat studsmatta och fått en spricka i foten.
- snubblat på hallmattan och fått en till spricka i foten.
- Brutit lilltån
. Blev stämplad på en fotbollsmatch när jag spelade med killarna..
- Jag har även opererat bort mina mandlar och polyper.
- opererat in rör i öronen.
hade mycket öroninflammation när jag var liten.
- Dessutom äter jag järntabletter för jag har järnbrist.
- Sen alla tusen gånger jag har varit förkyld, magsjuk, osv.

Olycksfågel frågetecken




SANDRA

Sprang framför en spårvagn? Försökte du ta livet av dej? =( <3



PUBLICERAT: 2010-11-02, 10:07:28 | URL: http://mcbadgirl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: