Latest: 2010-09-16, kl 17:33:57 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

16/9 2010

Man tycker ju att busschauffören iallafall borde sätta på ac:n i bussen efter att någon har svimmat av värme, meeen neej, absolut inte för så mycket bildning har inte busschaufförer..

Pluggat har jag gjort, matte och pedagogisk ledarskap, så nu slipper jag sitta i helgen. tränat skulle jag gjort, men har fått sjukt ont i halsen, har haft de sen i förrgårkväll, och känner mig lite hängig och så, hoppas bara att jag inte blir föör sjuk.

chill dag i skolan idag, lyfte inte ett finger för mycket, imorgon har vi en inställd lektion så vi slutar runt halv två, istället för halv fyra, sjukt gött! Och på kvällen ska jag hem till hanna med tjejerna och käka.


De regnar sjukt mycket nu förtiden..
och inatt åskade de, de är nog de väärsta som finns tror jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: