Latest: 2010-09-05, kl 12:15:30 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

5/9 2010

Gårdagen, ja, vad ska man säga om den, vi kom, vi åt, alla blev fulla, typ.
Fast jag hade de kul ändå, så sjukt goa människor var på den kräfskivan. På man blir så jääkla lycklig när man umgås med dom.
Runt 11-12 hade de spårat ur totalt. så då la tim, jag, sebastian, carro (robertos flickvän, sötare och snällare tjej får man verkligen leta efter) och hultan oss i en soffa med filtar och kuddar och snackade, och mös, så lät vi alla andra fulla personer springa runt och va jobbiga.
nä, men skämt å sido, de va sjukt gött faktiskt. Och jag har märkt att alla personer som på något sätt är lite påverkade av alkohol blir väldigt krama och kärleksfulla. och de gillar vi :)
vid kvart i ett tog jag och sebastian bussen eftersom jag skulle upp vid nio idag och döma två matcher. 200 :- not bad.
nu ska jag chilla hela dagen, plugga lite no och bara ta allt soft.
kan hända att bilder kommer från gårdagen, (pedro sprang runt och var kameraman).



Såhär kommer jag ligga hela dagen, jag ska inte röra mig ur fläcken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: