Latest: 2011-04-20, kl 20:57:57 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

20/4 2011

Gårkvällen slutade på ett fint sätt, utan att gå in på för mycket detaljer så är det alltid skönt att ha kompisar som ställer upp!
Den här dagen har väl varit sämst sen den började egentligen. jag tror knappt jag har lämnat sängen, bara tittat på film och chillat, och ändå har så mycket gått fel..
Fast en bra sak hände iallafall, jag kom in på sommarjobbet jag sökte, så nu är det fixat, jag behöver inte tänka mer på det. Ska jobba dom första tre veckorna av sommarlovet, så kan jag chilla resten.
imorgon ska jag åka till sebastian och sova där nästan hela helgen, men datan följer med så helt updateslöst blir det inte.


Anonym

vart ska du sommarjobba?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: