Latest: 2011-04-03, kl 10:12:54 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

3/4 2011

Kan ju bara säga att dom personer som var på Hayling och Viktors fest igår verkligen vet hur man ska festa, så sjukt kul hade vi! Och sen träffade jag ju även en underbar Cissi som jag hängde med kvällen igenom. Synd bara att mina jävla tabletter ska förstöra mer än vad dom gör nytta, för jag åkte hem redan vid tolvtiden för jag mådde för dåligt. Men riktigt skönt var det att min fina Sebastian följde med mig.

På det stora hela en riktigt lyckad kväll, fram tills jag skulle åka hem och när polisen kom. (och nej, det är inte så farligt som det låter) För människorna som var med under middagen, är nog dom mest sköna avslappnade människor jag träffat, och jag är så glad att jag är en del av allt som dom gör.
Idag blir det mest chill och lite plugg eftersom jag har två prov under veckan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: