Latest: 2011-04-07, kl 07:11:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

7/4 2011

Jag fick en kommentar från en person som jag faktiskt tycker var oehört låg. "Varför mår du så dåligt? Seriöst, du har ju pojkvän och familj som stöttar dig, du har inget att må dåligt för."
Uppenbarligen känner inte den här personen mig speciellt bra, och har bara inget liv. Jag blir så trött på dessa kommentarer, för det första, så vet du ingenting om hur dåligt jag mår, och för det andra så har du tänkt på att det kanske är pågrund av min familj och Sebastian som jag inte rasar ihop helt? Egentligen så har inte Sebastian eller min familj något med detta att göra. Det är bara mig det handlar om i detta. det är klart att Sebastian är verkligen ett stort hjälpmedel just nu, han gör allt för mig, och jag är så tacksam över det, mest tacksam är jag väl att han inte flytt än, för vilken annan kille som helst hade flytt när dom fick reda på att jag skulle opereras för ett och ett halvt år sedan. Det var jobbigt nog för vårat förhållande, det var en hård smäll. Men eftersom vi klarade det visar det hur starka vi är tillsammans.
Den som säger att jag inte har något att må dåligt för får öppna ögonen, jag har rasat i vikt senaste tiden, jag äter knappt, och när jag äter mår jag illa, jag sover knappt, hinner fortfarande med i skolan, spelar fotboll när jag kan och inte mår alldeles för dåligt. Och dessutom träffar jag kompisar och Sebastian regelbundet. Bara detta i sig att orka med allt gör att jag mår dåligt.
En stor anledning till att jag mår dåligt är att jag har spelat i Norvalla i lite mer än två år, och sen jag kom dit har jag hara varit skadad, jag opererades, skadade knät, hade ont i knäna och nu detta. Jag har en ganska stor prestationsångest, för jag vet att det jag har presterat där är långt ifrån vad jag kan. Och nu när det började gå riktigt bra så kom detta, och ni kan inte förstå hur jobbigt det är.
Så öppna ögonen innan du/ni skriver något som bara är idiotiskt.


Ramsby

Bry dig inte om småskit som skriver sånt utan att veta någonting<3 Finns alltid för dig gumman! Saknar dig<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: