Latest: 2011-02-04, kl 20:46:32 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

20:46

Åh, jag är så väldigt glad förtillfället! Hela mitt liv är hur bra som helst just nu.
Jag och sebastian har det bättre än någonsin!
Jag och jossan har äntligen hittat tillbaka till varann, man kan egentligen inte ha en finare kompis än den människan, hon är så fruktansvärt underbar!
Jag mår bättre än någonsin, kombinationen bara godis på helgen, träning fem-sex dagar i veckan gör att min kropp mår mycket bättre, jag har fått finare hy, och några kilon har trillat av min kropp, eftersom jag äter nyttigare. Gilla!
Jag älskar fotbollen förtillfället, nya tränare, nya spelare i laget, bättre lagsammanhållning, sjukt gött! trivs ännu lite bättre.
Sen är det verkligen inte fel att träna och spela matcher i handbollen med killarna, sjukt kul att tränarna och dom flesta i laget faktiskt uppskattar att jag är med.
Och till sist, alla härliga människor i mitt liv som stöttar och alltid vill mig väl.
Det enda som går emot en för tillfället, är att det är vinter, jag vill ha sommar, converse, solglasögon, tunna toppar, jeansshorts, sol och Mexico!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: