Latest: 2011-02-05, kl 21:10:50 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:10

Sitter och kollar på melodifestivalen och äter naturgodis eftersom jag inte har något bättre för mig.
Asså jag vet inte vad det har tagit åt allt hjärndött folk på facebook som säger att dom ska rösta på danny, för han hade den bästa låten, personerna är hjärndöda för 1. låten var askass, den sög, danny sjöng in the club ungefär 40 gånger i rad. Dåligt försök till technolåt säger jag bara.. och 2. Vi har förihelvete en kille från frillesås som är med och tävlar, ringer man inte om röstar på honom är man ju inte frisk, även om låten inte hade varit bra som Jonas hade sjungt så hade man ju ändå röstat på honom, bara det att han är från frillesås och man vet vem killen är. Bara det om det hade varit en kille från kungsbacka, göteborg eller halland hade gjort att jag hade velat ha den personen med i tävlingen!
Rösta på Jonas eller rösta inte alls.
Och nu fick jag reda på att Jonas inte gick vidare, och blir riktigt sur, hade ni som röstat på danny röstat på Jonas istället hade han kanske gått vidare.


julia

sv; tycker du?;) det tycker inte jag! pussis



PUBLICERAT: 2011-02-06, 15:25:49 | URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: