Latest: 2011-02-21, kl 08:58:28 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21/2 2011

Termometern visade femton minus när jag gick, och jag visste att den termomtern har ljugit för mig förut, så jag tog inte siffrorna på något större allvar, men när jag kom ut. Jag skojar inte, jääääävlar vad kallt det var!

Nu sitter jag här på administrationslektionen och är för många uppgifter framåt så jag kan bara chilla. Riktigt gött faktiskt.
Saknar min kära kompis Jossan, måste få träffa henne och prata ut snart, har ju typ tusen saker att snacka med den bruden om.
Sen saknar jag min fina underbara pojkvän också.

Nej nu ska jag återgå till sovandet. Ciaaaoo


Z i r r e s ♥

Hejsan allt bra med dig? :)



PUBLICERAT: 2011-02-21, 09:17:02 | URL: http://zirres.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: