Latest: 2011-02-24, kl 21:12:16 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

24/2 2011

Idag har jag hunnit med att träna två träningar, (riktigt skönt att springa av sig) bli arg på en gubbjävel som ville sitta bredvid mig på bussen fast jag frågade jätte snällt om han kunde tänka sig att sitta på det tomma sätet bakom mig istället för en kompis som snart kom på bussen skulle få sitta bredvid mig. Men nej, idioten bara snäser åt mig, flyttar på min väska och sätter sig bredvid mig. Pucko!
Imorgon åker jag till min favorit alla kategorier och sover där hela helgen. Datan kommer med så helt sämst update blir det inte i alla fall.


Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- Bra ? BÄST :D<3



PUBLICERAT: 2011-02-25, 17:50:56 | URL: http://bubblesfun.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: