Latest: 2011-01-02, kl 17:46:09 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

This is the time of my life.

oh man, ni fattar inte vilka förväntningar jag såsom alla andra har på 2011. Det finns nog inte en enda blogg som jag läser, som handlar om hur bra detta året ska bli.
Liksom jag har ju en del förväntningar.
Imorgon och på tisdag är det jobb som gäller, inte det roligaste kanske, men money är money.
Har tänkt pierca mig igen.
Min sjuttonårsdag kommer äga.
Förmodligen utomlands (läs; Mexico) med sebastian, hans syskon och pappa.
Min och sebastians två- årsdag.
Sen kommer jag pressa mig själv en del i skolan också, ska verkligen ta tag i det nu!
Och sen ska jag leva livet och vara mig själv,
för det är de enda som räknas!
För 2011 ska bli oförglömligt.
Förebild ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: