Latest: 2011-07-20, kl 22:19:49 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

20/7 2011

Är hemma nu, typ första gången på några veckor.. Ska dock åka tillbaka till Viktor imorgonkväll eller på fredag, där jag, viktor och sebastian har ett minilan. Har vi tur kommer Mallen och joinar oss. mysigt var det igår kväll när Jennifer också var där, och vi satt och mös och snackade hela natten.

För övrigt håller jag på att byta rum med min syster, hon ska få prova på att sova nere i källaren ett tag fram över. Är ganska nöjd med det av två skäl. 1. Jag är aldrig där, så då kan la hon få det. 2. jag är fruktansvärt lättskrämd och gillar inte att sova där när inte Sebastian är här.
Så det kommer väl en del bilder när allt är klart antar jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: