Latest: 2011-06-20, kl 20:44:08 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

20/6 2011

Min blogg is kind of dead nu. Jag har en massa saker för mig, jag har fullt upp med att hinna jobba, träna, träffa Jossan och Sebastian regelbundet. Då blir det inte mycket tid över till bloggning. Men jag ska bättra mig, promise!
(kanske inte denna veckan eller nästa, men inom en snar framtid..


Nu ska jag snart krypa upp i min goa säng för att sova, (ensam dock men imorgon åker jag direkt till min älskling efter jobbet) man är som en självgående maskin när man jobbar, man går upp, jobbar, äter, tränar, går och lägger sig. Det ska bli skönt med midsommar på fredag, så man slipper jobba den dagen för att festa och ha kul bara. Det äger ju lite. Heh.
En ganska gammal bild som inte passar in på detta tillfället, jag sitter just nu och schteker i min sexiga oranga aranäströja och är långt ifrån sminkad. Rätt gött det ibland också.
Nej, sängen nu. NATTUS.


L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D



Allt bra??

KRAM



PUBLICERAT: 2011-06-22, 09:40:23 | URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: