Latest: 2011-06-27, kl 21:38:20 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

27/6 2011

Ojojoj, ramlade in här av en slump, visste att jag hade glömt något dom senaste dagarna, så min blogg har ju inte varit superkul, har jag fattat..
Kan ju börja från början.
Midsommar var, ja, hur var midsommar, helt okej måste jag säga. Midsommar är en sådan där högtid som nyår, man vill att det ska bli så himla bra, men oftast slutar det i total katastrof eller i kaos. Våran midsommar slutade i ingetdera. Våran midsommar var en massa goa människor ihopkastade till ett gäng som träffades och hade det bra.
Lite mycket alkohol för vissa, men det ordnade ju också upp sig.
Festdag två, alltså lördag var vi kvar i varberg och hade en ritkigt go kväll, vi var bara 11 stycken kvar fårn kvällen innan, så vi tog det chill, lyssnade på musik och bara umgicks. Guldvärt!

Igår då, hemkommen från varberg runt ett, och min fina pojkvän följde med mig hem. Så vi bara mös, tog det lugnt och gick och la oss tidigt. Hade ju inte sovit överdrivet mycket kan man ju säga..
Idag då, jobbat och spelat match. En riktigt go seger blev det mot Åsa.
Sista veckan denna veckan på jobbet, så det är hur skönt som helst, och i slutet av veckan tänkte jag köpa min nya mobil. niiiiiice!
Försöker hitta någon med lite bilder från midsommar, men det ser mörkt ut.. Aja, nu blir det sängen för min del, upp tidigt imorgon och jobba, sen hem till min fina och sova där.
NATTI.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: