Latest: 2011-03-18, kl 12:35:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

18/3 2011

I natt drömde jag att jag stod utanför pressbyrån på kungsbacka station och såg en människa som stod och spydde. Och idag när jag stod precis utanför pressbyrån händer det, exakt som i min dröm. Det är andra gången jag drömmer något som faktiskt händer i verkligheten på två veckor. Riktigt läskigt!
Onödig dag idag i skolan, hade idrott, sen var svenskan inställd och jag har mått illa och haft mensvärk sen jag vaknade imorse, så jag var inte så pigg på att sitta i tre timmar och vänta på en lektion som vara i en timme. Så då sjukanmälde mamma mig, och nu är jag hemma och ska lägga mig och vila lite, så min mensvärk kan försvinna..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: