Latest: 2011-05-01, kl 15:51:52 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

1/5 2011

Valborg, bara en anledning till att ungdomar ska få supa sig redlöst fulla, må fantastiskt ena dagen och ha världens bakfylla nästa. Ungefär som midsommar och nyår. Men oj vad det var kul!
Man mår så himla bra när man träffar alla människor som jag träffade igår! Helt otroligt underbart!
Kvällen bjöd på många härliga saker, bla. grillning, mycket mys, fina människor som jag nu ser med nya ögon och särskilt mysig cykeltur med Hayling som kunde slutat riktigt riktigt illa, men vi lever och det är ju positivt.
Idag har vi mest städat och chillat i solen, samt käkat thaimat med Sebastian, Mallen, Jennifer och Viktor.
Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och bara ta det lugnt. Är inte så jättepigg eftersom jag bara har sovit i drygt fyra timmar i natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: