Latest: 2011-05-29, kl 23:34:20 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

MEXICO

Sitter i Mexico och forsoker komma in pa facebook med detta vardolosa intenetsystemet, och hata att dom inte har sveriges sista tre bokstaver.
Annars leker livet i 35-40 graders varme, vi har simmat med delfiner, traffat heeeeeeeta mexikanare, solat, brant oss och haft hur kul som helst! Men nu borjar man langta lite hem efter alla och framforallt till sin egna sang!
Saknar mina fina Jossan och Cicci, och jag har sa mycket mer att beratta som jag inte hinner just nu..

Har tusen bilder att visa for er nar jag kommer hem om nagon vecka.
Kyssssss sa lange!


Cissi <3

påminn mig att vara arg på sebastian för all framtid! och du ska allt få dig en omgång hör av dig så fort du kommer hem! jag har dock telefonförbud eller ja dem har stängt av min sms tjänst i en vecka men tar den gamla mobilen ;) de löser sig nog bara så du vet! men du ska träffa mig snart! pussss <3



PUBLICERAT: 2011-05-30, 21:08:15 | URL: http://nattstad.se/cczaackrisson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: