Latest: 2011-09-25, kl 17:14:08 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

25/9 2011

Sista matchen gjord för i år. och nu är jag bara handbollens. Känns varken tråkigt eller glatt att fotbollen är slut. men behöver kanske ett ordentligt uppehåll och köra handboll och inte tänka på fotbollen mer än i skolan då jag faktiskt ska ha betyg i det.
Sitter och dricker te och taggar för veckan i skolan. två prov, varav ett är mer ett förhör, och provet i historia ska vara en debatt. Jag fattar verkligen inte hur min historialärare har tänkt om jag ska vara ärlig. våran klass kommer aldrig få igång en ordentlig debatt, alla är alldeles för oengangerade och det kommer inte bli bra alls..
Nu ska jag fortsätta plugga, dricka te och ta hand om min sjuka pojkvän.
over'n out
sjuklingen♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: