Latest: 2010-11-09, kl 14:57:24 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

9/11 2010

För det första vaknar man imorse och ser att det snöar ute, först tänker man, åhhhh snööö! och världens största smile, sen kommer man på att vi faktiskt har fotbollsträning idag, - UTE, det där 'åhhh snööö' förvandlas till helvetes jävla skit snöööö!!!!
Men sen blev det inte så farligt, för vi fick träna inne.
Men jag fick världens agroattack på busschauffören, bara för att det var snö så var bussen försenad, och jag brukar gå av vid inlag (en hållplats innan stationen) för annars hinner jag inte tills skolan början, men busschauffören vägrade släppa av mig, de enda han sa var att jag måste försöka hinna till pendeln så inte allaaa kommer försent, och det gör inget om du blir liite sen. så jag fick till frillesåsbussen tillbaka och gå av vid inlag. Men ofta han får göra så? Neka att släppa av folk, för pendeln missade han ju ändå..
Jääävlar va arg jag var!
Dagens bästa då, det måste vara att fick sluta en timme tidigare och fick reda på att träningslära provet är flyttat till nästa vecka.
Sen fick jag reda på att jag inte kom vidare till nästa hallandsuttagning i handbollen, dom hade bara tagit med en massa aranässpelare.. Deras förlust säger jag bara..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: