Latest: 2011-02-15, kl 11:00:37 | PUBLICERAT I: Fyndat/Inspiration'

11:00

Jag är själv inte jättebra på att använda leggings, jag använder det knappt, men visst. Jag har försökt så vi får väl se hur det blev.
Ett plagg - fem olika stilar.
Baslinnet får man oftast mycket användning av när man ska matcha leggings.
Jag använder mig av ett vitt, mycket för att bryta av där leggingsen slutar.
Men det går självklart lika bra med ett svart.
Skjortan med färger och som är lite längre livar upp och gör outfiten lite speciell.
Linnet cubus
skjortan - gina tricot
I den här outfiten är det också snyggt att lägga till ett långt halsband och en klocka med en stor urtavla och kanske ett skärp för att markera midjan.
Vardagssnyggoutfit
Här använde jag mig av tunikan ändå. Helst tycker jag nog att det ska vara en vit,
men eftersom jag inte har det (eftersom jag faktiskt aldrig använder det) så fick det bli en svart tunika/klänning. Jeansjackan gör outfiten lite mer snyggare än en vardagsoutfit gör den lite mer rockigare.
Skärpet i midjan markerar lite mer också.
Sjalen som hänger på stolen bredvid kan man också använda för att stilen ska få ännu lite mer stil. Även en klocka passar till.
Tunikan - ellos
Jeansjackan - ullared
Skärpet - gina tricot
Sjalen - frölunda torg
Festajärnetoutfit

Är ett stort fan av baslinnet. En snygg blus passar också till leggingsen sålänge man har ett baslinne under, annars kan det bli för naket. (min åsikt)
I denna outfit är det snygg med svarta naglar ett längre halsband,stora ringar i öronen och ett par snygga solglasögon.
Linnet - cubus
Blusen - gina tricot
Den här outfiten kan vara för fest, men den passar också för en dag på stan. Allt beror på om du matchar med ett par converse eller ett par klackskor.

Här använder jag mig av en vanlig linne/tunika. Lite mer för sommaren kanske, men med en skinnjacka/jeansjacka över funkar det lika bra nu.
Linnet - gina tricot
Vardagsoutfit/Gå-ut-på-stan-outfit
Här använder jag mig återigen av baslinnet och matchar med en stilren oversize tröja.
Med ett par svarta naglar, skinjacka/jeansjacka är outfiten riktigt snygg!
Baslinne - New Yorker
Oversizetröja - bikbok
Vardagsoutfit

SKOGUID

Det är riktigt snyggt med ett par hyfsat höga klackskor till leggingsen, (det blir ju såklart lite mer festaktigt)
men ett par vita eller ett par färgglada converse går lika bra. (Tänk på att conversen är lite mer vardagliga)
Ett tips om man har ett rätt kort baslinne är attt man kanske använder spets/stringtrosor.
Annars ser man konturerna av trosornas kanter genom det tunna tyget vilket inte är jättesnyggt, men såklart, det är upp till var och en.
Ja, jag hoppas detta duger. Gjorde så gott jag kunde. Om det finns fler önskemål om att visa outfits så säg bara till.


Eleonore

Svar: H&M :)



PUBLICERAT: 2011-02-15, 17:48:00 | URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/
Yohanna

Snygga skor på sista bilden! :)



SV: Tack så mycket, vad roligt att du tycker det! :)



PUBLICERAT: 2011-02-15, 17:58:07 | URL: http://fireflybaby.blogg.se/
felicia

fina outfits! :)



PUBLICERAT: 2011-02-21, 10:04:13 | URL: http://knop.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: