Latest: 2010-06-28, kl 19:24:45 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

19:24

Har precis vart ute och kört lite, de går bättre och bättre, är jag bara lite bättre i starten kan jag snart köra på riktiga vägen, ;)
nu är de bara fyra dagar kvar i denna veckan, sen är de lördag, då ska jag och sebastian shoppa inne i sveriges vackaraste stad, på söndag, måndag och tisdag är de väl stranden som gäller,och på onsdan åker vi till London ;D sjukt gött!
tycker inte de va längesen när vi beställde resan, för tre månader sen..
efter London är de en vecka kvar på jobbet,och efter den veckan så är de fem veckor kvar av sommarlovet.. ÅNGEST!
och den 18 Augusti, halv nio sitter jag inne på aranäs teatern och får veta allt jag behöver veta inför skolstarten, och jag är så jääääävla nervös! gött att jag kom in iaf, de trodde jag knappt, för de va så få som hade sökt, trodde knappt de skulle bli en klass, men faen va gött att de blev de! :D

nu ska jag mysa lite med sebastian, sen är de fotboll som står på schemat, heja brasilien ;)


jag och drömbilen (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: