Latest: 2010-11-08, kl 16:30:54 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

8/11 2010

Innan på småföretagandelektionerna har vi iallafall kunnat sitta vid datorerna, idag kunde man inte ens sätta på dom för något virus hade drabbat nästan hela kungsbacka kommun.. så nu var vi faktiskt tvungna att sitta och lyssna i en timme och tjugo minuter..

Har sovit sjukt dåligt i natt, sovit till och från.. men jag har iallafall insett att 11 dagar inte kommer gå såå långsamt, hoppas jag. 

Nu ska jag plugga lite, och sen ska jag träna handboll och få reda på vilken dag jag ska spela match med killarna.. hehe.
 

Det goaste med att sebastian är borta är att jag kan sno hans högtalare och bas och lyssna på vilken musik jag vill, hur högt jag vill :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: