Latest: 2011-03-15, kl 16:40:07 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

15/3 2011

Har varit på utvecklingsamtal. Helt onödigt. Blev bara på dåligt humör..
När min mentor frågade vad jag hade för mål med gymnasiet så svarade jag att jag ville höja mig i alla ämnen till minst Vg. (förutom matte, då jag nöjer mig med ett G) Min mentor svarade att jag kanske inte kommer klara det för det är svårt att höja så många ämnen till Vg, att man bara ska fokusera på ett ämne.
Blev lite smått sur, för jag har G i två ämnen (+ matten), ett av ämnena kommer jag helt säkerligen höja mig till Vg, och det är nog riktigt svårt att höja sig Vg i ett ämne..
Idiot.
Har också jobbat hos pappa idag, (cashflow) sen har jag även vaccinerat mig, gick på två minuter, in och ut med ett plåster på armen.
Nu sitter jag och väntar på min älskling så ska vi käka någonting.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: