Latest: 2011-10-16, kl 12:46:49 | PUBLICERAT I: Box of care'

-

Jag hoppar högt av rädsla varje gång jag är ensam hemma och jag hör minsta lilla ljud. Som förut, det knackade på dörren. Jag vågade knappt öppna. Jag sover med en lampa tänd på natten, livrädd för mörkret. Jag har alltid mobilen nära, när ifall något skulle hända. Är jag ensam hemma lyssnar jag inte på hög musik, rädd för att jag ska missa något ljud som tyder på att något är fel. Enda gången jag slappnar av är när jag är hos sebastian, eller om någon annan än jag är hemma.
Är det ett nummer som jag inte känner igen som svarar jag inte. Jag sitter inte med ryggen mot dörren, jag har bara i en hörlur i mitt headset när jag lyssnar på musik, jag har tagit bort lösenordet på mobilen så jag kan ringa någon snabbt om det skulle hända något.
För en vecka sedan tog Junis livet av sig. Och jag har påverkats, som fan. Jag vill inte det. Men jag blir livrädd, känns som om något kommer hända snart. Jag hatade att vara ensam innan, men nu verkligen hatar jag det.


Camilla

Stackare! Lider med dig! Detta som hände har berört oss alla =(


stuffstuff

Vore grymt om du tog en titt i min bloppis

Säljer jackor, pumps, klänningar och mycket mer.

Stuffstuff.blogg.se

Kika bland alla kategorier. KRAM :)



PUBLICERAT: 2011-10-24, 18:26:38 | URL: http://stuffstuff.blogg.se/
johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en stor länk bland alla mina läsare! :D

Lycka till! ^^



Fin blogg btw!



PUBLICERAT: 2011-10-26, 11:12:04 | URL: http://nattstad.se/johannalicious

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: