Latest: 2011-10-05, kl 12:24:20 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

12:21

Träffade precis en fin utav sebastians kompisars alla viktor. Satt och snackade ett tag. Helt galet vad jag har saknat den människan. Fast ioförsig. Eftersom han är en utav dom som pluggar hela tiden nu så är han alltid inloggad på facebook. Så det har blivit en liten vana att snacka där. Speciellt när jag inte orkar plugga.
Och blev väldigt glad när han tog en sväng förbi Aranäs idag när han var hemma från Växjö och träffade mig!


saleeveryday

Hej



Förlåt för att jag skriver här men jag kunde inte hitta ditt e-postadress ang skorna som du ville ha, just nu är det en som ville ha de om hon ångrar sig så kan du få se o pröva skorna :)



PUBLICERAT: 2011-10-05, 18:04:47 | URL: http://saleeveryday.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: