Latest: 2010-08-10, kl 12:56:20 | PUBLICERAT I: Fyndat/Inspiration'

10/8 2010

Hemma från Ullared nu. Låt bilderna tala för allt som hände:


Detta är något av de roligaste på hela resan..
När vi åkte dit skulle jag egentligen ta bilden, men fast pappa körde i 10 km/h så hann jag inte.. så jag fick vänta tills vi åkte hem, höll på att missa skylten då också.. xD

När vi kom dit ställde jag mig i vinkruta, bara för att liksom..

Dom säljer mycket skräp i ullared också..

Detta gick att köpa.. i Augusti.

Vi svängde förbi fyndmagasinet och köpte godis.. pappas påse (högerbild).

Detta fick jag köpt:
mascara x2
kajal x2 (vit + svart)
sminkborttagningsmedel x2
dedoerant, med lukt av melon. x2
nagellack x2 (ljusblå + ljuslila)
vaselin (till läpparna)
tops
bomullpads
ögonfransböjare
sminkväska (näcessär)

kolegieblock (randigt + rutigt)
blyertspennor x12
överstrykningspennor
suddigum

och äntligen nya hörlurar som jag har behövt i ett år.
rosa, med en diamant (ironi) på :)

och en jeansjacka :)
de va nog allt.
Nu ska jag gå och kolla på tredje säsongen av: 'How i met your mother' som vi köpte i ullared, :D
Imorgon ska jag klippa mig, and a surprise kommer också, men de får ni se imorrn ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: