Latest: 2010-08-18, kl 14:01:34 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

14:01

Jag vet inte vart jag ska börja, jag har bara gått i skolan från halv nio till halv ett idag, men fått såååå mycket information, och varit nervös och spänd omvartannat.
till att börja med: Min klass: Vi är sju tjejer, och elva killar. jag och Jejje kom i samma klass, och fem tjejer till då, som vissa verkar sjukt schyssta och vissa kan man ju disskutera om.. Killarna, såååå omogna, känns ju lite som min gamla klass faktiskt, vissa är schyssta och vissa är asjobbiga, och tror duomär störst bäst och vackrast..
Själva skolan är sjuuukt stor! känner mig hur liten som helst. kommer aaldrig hitta där inne känns det som.
Schemat som vi har fått är helt okej, börjar halv nio tre dagar börjar åtta dom dagarna vi har fotboll. slutar tre måndagar och torsdagar, slutar två tisdag och onsdag. móch tjugo över tre på fredagar.. allt verkar aschill, att verkligen få göra saker man tycker är kul! de är gött som faaaan. :)

Imorgon börjar vi halv nio och på fredag med, ska typ ha något gympass imorgon för att vi ska hålla koll på oss själva säger dom, hur mycket vi klarar nu och sen när vi går ur trean. och på fredag ska vi baka med skolsystrarna, kuratorn,  osv.. typ lära-känna-varann-samtal.
hoppas inte jag är lika nervös imorrn bara. men tror nog inte de.. nu är de värsta över, tror jag.

ska ner till norvalla sen och berätta för mina tränare att jag kanske måste operera mig.. vi får väl se hur de går.
Så idag gick jag in i den vanliga skolrutinen, gå upp, göra mig iordning, sticka. inte ens någon ide att försöka trycka i mig frukost. de som är bra nu är jag får frukost tisdagar och torsdagar i skolan efter fotbollen. men dom dagarna har vi också lunch typ runt ett. :o
Vi fick även elevkalendrar, med massa kuponger i, typ någon gratis subway, kuponger på H&M, hollywood, och massa andra affärer, så de är chill.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: