Latest: 2010-08-24, kl 16:12:39 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

16:12

åhhhh, jag är så sur!
jag slutade 14:00 idag, och nu, 16:10 över jag hemma, pågrund av jääävla västtrafik!
de gick ingen buss förrän halv tre, så jag fick alltså sitta i en halvtimme och vänta, efter 40 minuter hade bussen fortfarande inte kommit, så jag tänkte då går jag till stationen då, för de ösregnade och va kallt, (jag var vid toyota) påväg till stationen möter jag bussjäveln! och när jag kommer till stationen då får jag vänta en halvtimme till innan nästa buss går.
jag hatar verkligen västtrafik! dom ska alllllltid krånga verkligen!
och så har jag världens jäkla huvudvärk! de enda bra med den här dagen är att jag fick flyttat min tid med magnetröntgen till torsdag. bättre de än om två veckor..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: