Latest: 2010-08-16, kl 21:15:10 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

16/8 2010

Ont i knät och mensvärk, två saker som jag helst hade varit utan.. blev ingen träning idag pågrund av mitt knä, så idag har varit en riktig vilodag, kollat klart på hela säsong tre av How I met your mother, stalkat alla som ska gå i min klass på facebook, och bara haft en allmänt go dag. imorgon väntar städning av heeela rummet, dammsugning, upplockning av alla kläder som ligger på golvet, osv. sen ska jag även ta mig en dusch och raka mina ben, och sånt, myspys.
Ska även ta mig till Dani på kvällskvisten för jag hoppas på att hon ska göra fina rastaflätor på mina sidor av huvudet. men vi får väl se.
En dag kvar, kunde lika gärna börjat imorgon, en dag mer eller mindre? för då hade jag iallafall sluppit vara så nervös..

I want that bandage out of here!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: